Florel Ion

Profil câștigător StartUp4U

Alegerea domeniului de activitate al întreprinderii noi înființate a fost generat de experiența profesională personală în campaniile integrate de comunicare, care presupun și organizarea de evenimente și publicitate în mass-media și de aici idea de a înființa o agenție de publicitate cu studio propriu de creație, care va oferi servicii complete de publicitate. Managerul va dezvolta strategii de comunicare și va subcontracta serviciile necesare (locații, spațiu studio audio/video, evaluarea și rezervarea spațiului de media etc).

În etapa de planificare a afacerii a fost luată în calcul dezvoltarea cu pași mici și fără riscuri majore a afacerii. Managementul va pune accent pe fidelizarea angajaților, dar și fidelizarea clienților prin servicii de calitate, livrări la timp, anticiparea cerințelor clienților, propuneri creative.

Profil StartUp

portalantreprenoriat.ro_Profil-StartUp4US.C. IMAGINE ALL ADVERTISING S.R.L.

Oferim servicii de creație (identitate vizuală, concept creativ, elaborare texte/sloganuri); servicii de producție materiale publicitare (tipar, audio, video); servicii de rezervare spațiu în media (presa scrisă, radio, televiziune, outdoor).

 

portalantreprenoriat.ro_Cod-CAENCod CAEN principal și secundare

Cod CAEN 7311 Activități ale agențiilor de publicitate

Activități secundare (conexe): Cod CAEN 7312 Servicii de reprezentare media, Cod CAEN 7320 Activități de studiere a pieței și de sondare a opiniei publice, Cod CAEN 7420 Activități fotografice, Cod CAEN 5911 Activități de producție cinematografica, video și de programe de televiziune creative.

 

portalantreprenoriat.ro_LocatieLocație, date de contact

Str. Erou Nița Pintea 16,Voluntari, ILFOV

Email: iflorel@gmail.com

 

portalantreprenoriat.ro_ServiciiServicii oferite, produse oferite

  • servicii de creație (identitate vizuală, concept creativ, elaborare texte/sloganuri);
  • servicii de producție materiale publicitare (tipar, audio, video);
  • servicii de rezervare spațiu în media (presa scrisă, radio, televiziune, outdoor);
  • realizare studii de piață;
  • organizare evenimente;
  • servicii de PR;
  • servicii de consultanta pentru imaginea personala a persoanelor publice.

Modul de promovare a serviciilor: on-line, prin distribuirea de materiale de promovare (CD, mapa), recomandările clienților, implicarea ca si partener in evenimente ale unor trusturi de media.

 

portalantreprenoriat.ro_Diferenta-pe-piataCum ne diferențiem pe piață

– raport calitate /preț superior;

– flexibilitate si adaptare continua la noile modalități de promovare lansate pe piață;

– implicare si cointeresare directa a angajaților în procesul de creație și producție prin acordarea de stimulente;

– inițial se va urmări realizarea activității de publicitate cu costuri minime folosindu-se resursele proprii și canale eficiente de promovare, publicarea de articole, site-ul de prezentare, activități de direct mail. Un mare aport în promovarea serviciilor îl va avea managerul /specialistul PR, prin folosirea contactelor dezvoltate de-a lungul anilor precedenți.

– managerul va gestiona întreaga activitate a societății, va stabili contacte și întâlniri pentru prezentarea serviciilor, va urmări licitațiile (pitch-urilor de creație) lansate de către clienți.

 

portalantreprenoriat.ro_Cine-suntemObiective

  • Furnizarea de servicii integrate de publicitate
  • Dezvoltarea și menținerea unui portofoliu de clienți fideli;
  • Obținerea unei marje de profit de min 15% în primii ani de operare;
  • Societatea ar deveni operațională înainte de perioada de sărbători de iarnă, când clienții investesc în campanii punctuale;

Prin achiziționarea unei stații grafice cu procesor puternic și o placă video performantă și a unei multifuncționale laser color A3 performante, se vor putea produce in-house reducând costurile și termenele de livrare pentru materiale furnizate de terți (tipar digital).

 

portalantreprenoriat.ro_ViziuneViziune, misiune, valori

  • Semnarea primului contract;
  • Realizarea primei campanii de comunicare integrata (dezvoltare concept creativ, producție materiale, dezvoltare campanie media, organizare evenimente);
  • Angajarea unui nou membru în echipă;
  • Serviciile oferite sunt specifice unei agenții de publicitate și pot acoperi nevoile clienților din regiunea București-Ilfov, dar și din alte zone. În domeniul publicității proximitatea nu reprezintă o condiție sine qua non pentru contractarea serviciilor;

Începând cu anul al 2-lea vor fi rezervate sume din profitul realizat pentru activitățile de marketing și publicitate, participarea la târguri și expoziții de profil – minim 10% din profit va fi alocat pentru activitatea de marketing și publicitate, respectiv pentru realizarea de materiale de prezentare.

 

portalantreprenoriat.ro_EchipaPrezentare echipă, abilități echipă

Art director, având ca principalele responsabilităţi: dezvoltarea conceptului creativ, a machetelor pentru materialele de publicitate, a elemente de identitate vizuala, pregătirea pentru tipar.

Copywriter publicitate, având ca principalele responsabilităţi: elaborarea textelor/materilelor scrise de publicitate/sloganuri

Manager. Lucrătorul „cheie” în proiect este considerat Managerul care are și funcția de specialist PR – va asigura dezvoltarea portofoliului de clienți, legătura între clienți și societate, va menține relația cu furnizorii de media și de producție publicitară, urmărește plățile și încasările. În urma comenzilor primite va lansa un brief de creație către cei 2 angajați din departamentul de creație (art director si copywritter) și va urmări dezvoltarea conceptului creativ, producția materialelor de publicitate, livrarea materialelor la termenele prevăzute în contractele cu furnizorii/clienții, facturarea serviciilor.

Facebook Google + Twitter Pinterest LinkedIn

Înapoi la Câștigători